nedeľa 20. novembra 2011

Gól Zdena Cháru.

   

NEW YORK ISLANDERS – BOSTON 0:6 (0:3, 0:0, 0:3)

Góly: 8. Bergeron, 13. Horton, 19. a 53. Kelly, 51. Ference, 59. CHÁRABrankári: DiPietro (21. Nilsson) - Thomas.Strely na bránku: 23:30. Diváci: 16.011

NY Islanders utrpel od Bostonu debakel 0:6, no Milan Jurčina patril medzi poltucet newyorských hráčov bez mínusového bodu. Obranca Islanders odohral takmer 17 minút a dostal dva dvojminútové tresty. Počas prvého Nathan Horton po chybe brankára Ricka DiPietra zvýšil vedenie hostí na 2:0. "Bola to moja chyba," cituje newyorského brankára portál nhl.com. "Zastavil som puk. Mal som priestor na jeho vyhodenie a trafil som mu ho presne na hokejku. Takúto akciu by som nerád opakoval." Necelé dve minúty pred koncom duelu pečatil skóre svojím druhým gólom v sezóne Zdeno Chára strelou z kruhu. "Najdôležitejšie je víťazstvo a zisk dvoch bodov," mieni najvyťaženejší hráč Bruins, ktorý strávil na ľade 22 minút a k plusovému bodu pridal i tri strelecké pokusy. "Nie je dôležité, koľko dáme gólov. Teraz ide o víťazstvá." Bruins natiahli víťaznú sériu na osem duelov so skóre 42:14 a brankár Tim Thomas po 23 úspešných zákrokoch dosiahol druhý shutout v sezóne a 28. v kariére.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára