štvrtok 28. novembra 2019

Fenomenálny Zdeno Chára rozhodol o víťazstve Bostonu

Kapitán Bruins sa stal najstarším obrancom v histórii ligy, ktorý bodoval v štyroch zápasoch v rade.


Zdeno Chára oslavuje so spoluhráčmi z Bostonu Bruins

OTTAWA SENATORS - BOSTON BRUINS 1:2 (0:0, 0:0, 1:2)

Zdeno Chára (Boston) odohral 23:35 min, 1 gól, 1 strela, 1 "hit", 3 zablokované strely, 2 plusové body, 2. hviezda 

Chára sa počas prvej tretiny dočkal milého privítania od fanúšikov Ottawy. V tíme Senators odohral v rokoch 2001 - 2006 spolu 299 zápasov v NHL a teraz ho potleskom v stoji ocenili za jeho nedávny 1500. zápas v profilige. "Je to prvotriedny počin, vôbec som to nečakal. Na Ottawu a čas strávený s týmto tímom mám iba pekné spomienky. Fanúšikovia nám boli vždy veľkou oporou, mám tu dodnes blízkych priateľov. Ani neviem, ako sa mám za to všetko poďakovať. Vždy keď som nastúpil za Senators, mohol som sa spoľahnúť na stopercentnú podporu," cituje Zdena Cháru nhl.com.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára