nedeľa 9. decembra 2012

Zdena Cháru vypískali: „Na tlak som zvyknutý“

Na jar bol kapitánom strieborného tímu SR na MS vo Fínsku a jedným z jeho hlavných hrdinov. No včera v Bratislave mu fanúšikovia Slovana nevedeli prísť na meno.
Zdena Cháru (35) z HC Lev už pred začiatkom zápasu vypískali a podobne reagovali pri každom jeho dotyku s pukom. Reagovali tak na jeho čistý zákrok z prvého vzájomného zápasu oboch súperov, ktorým vyradil z hry na neurčito Miroslava Šatana (38). Chára odpovedal na piskot dobrým výkonom a streleným gólom.

Zdeno, ako ste vnímali piskot fanúšikov?
„Priznám sa, že som to veľmi nevnímal, sústreďoval som sa len na hru.“

Čakali ste takéto negatívne privítanie v Bratislave?
„Nemal som žiadne očakávania a ako som už povedal v piatok po príjazde z Prahy, budem sa sústreďovať len na diania na ľade a nie v hľadisku. Od toho som úplne vypol.“

Vyhecuje to hráča ešte viac, keď je pod takým drobnohľadom nielen fanúšikov, ale aj médií?
„Na takéto situácie som zvyknutý. Bol to veľký i vyhecovaný zápas a je len škoda, že sme to nevyužili v náš prospech. Opäť sme však strelili len jeden gól a potom sa zápasy vyhrávajú len ťažko. Mali sme síce šance, ale nič z toho. Na druhej strane musím uznať, že Slovan hral fakt dobre.“

Potešil vás aspoň gól, ktorý ste strelili?
„Bol som rád, že sme stiahli dvojgólový náskok domácich na jednogólový. Boli sme potom bližšie k vyrovnaniu, dalo nám to šancu na bodovanie.“

Bolo cítiť, že ide o derby zápas?
„Určite áno. Každé striedanie sa hralo naplno, bolo tam veľa súbojov takisto ako v našom prvom vzájomnom stretnutí v Prahe.“

Znášate prehru o to ťažšie, že Slovan je váš najbližší konkurent v boji o postup do play-off?
„Myslím si, že je ešte priskoro snažiť sa špekulovať, kto medzi postupujúcimi bude a kto nie. Je však pravda, že Slovan i my sa motáme na miestach nad čiarou postupu. Do konca základnej časti zostáva ešte dosť zápasov, no každý získaný bod bude čoraz dôležitejší.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára