sobota 8. decembra 2012

Chára o vzťahu so Šatanom: „S Mirom si cestu k sebe opäť nájdeme...“


Už dnes podvečer (o 17.00 h) je na programe jeden z najväčších hokejových šlágrov tohto roka. Hokejisti bratislavského Slovana v ňom privítajú na domácom ľade tím HC Lev Praha, ktorý v posledných zápasoch vedie ako kapitán slovenský obranca Zdeno Chára (35). A práve ten by to nemal mať dnes na Štadióne Ondreja Nepelu vôbec jednoduché....


V prvom vzájomnom zápase týchto tímov, v ktorom triumfovali belasí na pražskom ľade 2:1, tvrdo, ale zato čisto fauloval Chára kapitána Slovana Miroslava Šatana. Ten zápas nedohral a podľa najnovších informácii sa v zostave trénera Rostislava Čadu neobjaví do konca roka. 
„Určite je Mirova absencia pre bratislavský tím oslabením. Mrzí ma, čo sa medzi nami odohralo, ale nepovažujem za podstatné, aby som to rozoberal pred médiami. Verím tomu, že si k sebe opäť nájdeme cestu aj bez nich,“nechal sa počuť Chára.

Zdeno, zhovárali ste sa od inkriminovaného momentu s Mirom Šatanom?
„Nie, odvtedy sme spolu nehovorili. Zároveň chcem povedať, že nerád by som používal médiá ako prostriedok komunikácie medzi nami. Myslím si totiž, že si to dokážeme vyriešiť sami. Či to bude v blízkej budúcnosti, alebo neskôr, to už neviem... Na druhej strane si záujem médií vážim, ale toto je naozaj záležitosť, ktorá sa týka výlučne nás dvoch.“

Nepohrával si sa s myšlienkou, že v tejto vypätej atmosfére do Bratislavy ani nepricestuješ?
„To v žiadnom prípade. Nie som zranený, som zdravý a v takom prípade hájim farby svojho klubu na sto percent. Niečo také ma teda absolútne nenapadlo.“

Súvisel ten spomínaný zákrok na Šatana s frustráciou?
„Určite nie! Nie som typ hokejistu, ktorý by sa v prípade, ak sa nedarí, ventiloval takouto formou.“

Keď sme už pri tom nezdare. Do Prahy si prišiel ako hviezda NHL, no po tvojom príchode prehral Lev z nasledujúcich 11 zápasov až desať. Ako si sa cítil?
„Bolo to veľmi frustrujúce. Človek sa potom ešte viac snažil, no bohužiaľ to nešlo. Potom už len človek čaká, kedy sa to otočí, no samé sa to nestane. Našťastie prišlo zopár zápasov, v ktorých sme sa chytili, niekoľko vecí sa zmenilo a postupom času to už bolo lepšie.“

Vráťme sa k dnešnému zápasu. Aký podľa teba bude?
„Nepochybujem o tom, že to bude obrovský súboj pre oba tímy s veľkým puncom dôležitosti. Veď pôjde o posledný duel pred reprezentačnou prestávkou a navyše sme ako tímy v tabuľke bok po boku. V KHL je dôležitý každý jeden bod. Tým pádom pôjde o zápas, ktorý jeden alebo druhý tím posunie o priečku alebo dve vyššie či naopak.“

Akú atmosféru očakávaš?
„Počul som, že tu býva neskutočná, takže sám som zvedavý. A ako bude publikum reagovať na mňa? Neviem, ako budú reagovať priaznivci Slovana. Ja to nemôžem ovplyvniť. Musím sa sústrediť iba na to, aby som podal čo najlepší výkon.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára