nedeľa 25. marca 2012

Slovenský hokejista Zdeno Chára odohral v sobotu jubilejný 1000. zápas v zámorskej NHL.

  
Los Angeles - Boston 2:4 (0:0, 1:1, 1:3) 
Góly: 34. Fraser (Doughty, Clifford), 55. Vojnov (Justin Williams) - 26. P. Bergeron (Marchand), 45. Lucic (Krejčí, Caron), 46. Kelly (Pouliot, Rolston), 60. Marchand  


Kapitán Boston oslávil jubileum, ktoré dosiahol len ako 19. obranca v histórii, víťazstvom 4:2 na ľade Los Angeles. Chára v zápase nebodoval, v závere druhej tretiny si odsedel dvojminútový trest za nebezpečnú hru so zdvihnutou hokejkou, v defenzíve Bruins dominoval. Po stretnutí vyhlásili trenčianskeho rodáka za jeho prvú hviezdu. Chára v doterajších 1000 dueloch strelil 136 gólov a pridal 315 asistencií. Okrem 451 kanadských bodov má v štatistikách 142 plusových bodov, 1467 trestných minút. V súboji v Los Angeles sa skončila šesťzápasová víťazná šnúra domácich i séria štyroch prehier v rade obhajcov Stanleyho pohára. V závere súboja v Los Angeles pomohol Chára svojim zákrokom ubrániť tesný náskok, keď už bol brankár Tim Thomas prekonaný. O pár sekúnd neskôr do prázdnej bránky Brad Marchand definitívne rozhodol. "Nehrali sme náš najlepší hokej. Celý zápas sme blokovali strely a snažili sa prežiť oslabenia. Strelili sme dôležité góly a dosiahli veľké víťazstvo. Veľmi si vážim, čo pre mňa dnes spoluhráči urobili. Som naozaj hrdý, že môžem byť súčasťou tohto tímu. Dnes bojovali aj za mňa," priznal po stretnutí pre NHL.com Chára, ktorého výkon v súboji v Los Angeles vyzdvihol aj brankár Tim Thomas: "Niekedy vám musia pomôcť spoluhráči a dnes som dostal výraznú pomoc od Zdena. Po zápase sa rozbehlo päť alebo šesť hráčov smerom k Zdenovi. Najskôr som si myslel, že letia blahoželať Marchandovi ku gólu. Potom som si spomenul na číslo tisíc. Bol som však príliš unavený, aby som sa pripojil k oslavám hneď po skončení duelu. Hneď ako sme sa stretli som mu však zablahoželal a povedal, že dúfam, že tento zápas si zapamätá."

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára