nedeľa 9. februára 2020

Zdena Chára


Cítim nesmiernu vďačnosť.
Vďačím mestu Boston a jeho fanúšikom, že ma prijali medzi seba, podporili ma a pomohli nám sa cítiť ako doma.
Vďačím Boston Bruins organizácii za to, že môžem hrať hru ktorú mám tak veľmi rád.
Som vďačný všetkým trénerom, trainers a priateľom ktorí mi pomohli sa dostať až sem.
Veľmi ďakujem všetkým mojim spoluhráčom s ktorými som mal možnosť hrať počas mojej kariéry za ich inšpiráciu sa zlepšovať každý deň.
Najviac ďakujem mojim rodičom,sestre a hlavne mojej manželke Tatiane, dcérke Ellizke a synom Ben & Zack za ich nesmiernu podporu a obetavosť bez ktorej by som nemohol dávať hokeju tak veľa.

Všetkým vám ďakujem že som mohol zažiť tento moment.
Fotka Zdeno Chara.Fotka Zdeno Chara.Fotka Zdeno Chara.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára