štvrtok 13. marca 2014

Meszároš si pomaly zvyká v Bostone: Je to ťažké, ale mám tu veľkú oporu!

Slovenský hokejsita Andrej Meszároš si postupne zvyká na svoj nový tím NHL Boston.
Andrej Meszároš si pomaly zvyká na nový tím, no po prestupe na poslednú chvíľu to nie je nič ľahké.
Meszároš si pomaly zvyká v Bostone: Je to ťažké, ale mám tu veľkú oporu!
O to viac v nabitom poolympijskom programe zámorskej NHL a tak si za týždeň v Bostone zatiaľ odkrútil iba dva kompletné tréningy.
"Je to ťažké, keď dostatočne netrénujete. Mali sme veľa zápasov a dosť ďalších je na programe a človek sa snaží aj oddýchnuť si," zveril sa pre bostonherald.com. "Takže sa snažím pozerať si videá pred aj po zápasoch a rozprávať sa s trénermi o tom, čo som spravil zle a čo dobre. Zatiaľ mi to ide a páči sa mi to," uviedol.
V Bostone mu s tým veľmi pomáha partner z obrany, s ktorým hrával ešte pred ôsmimi rokmi, keď nastúpil ako nováčik v NHL v drese Ottawy. "Je to skvelé. Zdeno Chára je skvelý hráč a veľmi mi pomáha. Rozpráva sa s vami vždy, keď ste na ľade a taktiež po striedaniach, čo je výborné," pochválil svojho krajana a partnera z defenzívy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára